Smygehuks Båt & Segelklubb är Sveriges sydligaste båtklubb. För oss som gillar hav, båtar, strand och hamn. Vårt mål är att göra havet tillgängligt för alla, oavsett om man vill fiska, åka vattenskidor eller segla. Vi välkomnar alla i klubben och hoppas att ni vill delta i våra aktiviteter i Smygehuk. SBSK bildades den 17 februari 1977.

Stadgar för Smygehuks Båt & Segelklubb

Smyge Hamn februari 2018

Smyge Hamn februari 2018. Foto: Simon Jackler

BLI MEDLEM!

Betala in årets medlemsavgift, 260 kr för familj/enskild eller 100 kr för juniorer till bankgiro 5438-9465. Ange ditt namn i meddelandefältet.

Fyll sedan i och skicka in medlemsanmälan här.

HAMNVÄRDAR BEHÖVS

Är du sugen på att träffa trevliga seglare från olika nationer, kan räkna och prata engelska är du välkommen för ett par kvällars värdskap under sommaren. Vad som gäller är att ta upp gästbåtsavgifter, koka kaffe och hålla toaletterna iordning. Hör av er till skeppohoj@sbsk.se för mer info.